Klachtenregeling
Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen.
Per 1 januari 2017 is de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) van kracht. Bruisend Brein heeft via de NVGzP een eigen klachtenfunctionaris. U kunt daarover uitgebreide informatie vinden via www.nvgzp.nl/nvgzp-klachtenregeling
Belinda's blogs
Kraamplan
De voorbereiding omtrent zwanger zijn gaat vooral uit naar het moment van de bevalling. Maar een voorbereiding op zwanger worden (de start van de eerste duizend dagen; komt nog een blog over) en een voorbereiding op de kraamtijd d.m.v. een kraamplan worden vaak vergeten. Tevens ben ik van mening dat ...
Metafoor: Zuurstofmaskers in het Vliegtuig | Invloed en Betrokkenheid Testen
Invloed en Betrokkenheid is een rode draad binnen het dagelijks handelen. Er zijn namelijk situaties waarin je wel en geen invloed hebt/ waar je wel en niet betrokken bij voelt. In deze blog maak je kennis met de Cirkel van Invloed en Betrokkenheid met tevens een oefening. Ook deel ik ...
How To: Patronen doorbreken | Effectief opladen
Effectief opladen kan je leren. Wát een verademing want net als fietsen is het iets wat je niet verleert, wanneer je het onder de knie hebt. Maar net als fietsen, is het iets wat we onszelf eerst moeten aanleren. En dat is nodig. We hebben 1 taak om te kunnen ...